piątek, 6 maja 2016

Wieczorem...

Ah! Chyba mam alegrię, albo dopadło mnie życie.
Wszystko chciałabym na raz, ale tak się kategorycznie nie da.

Prawda jest taka, że marzyłam o grillu, żeby mogłoby przyjść tyle osób ile bym chciała, a nie ile się zmieści i na ile mnie będzie stać.
Ale takie jest życie, że muszą być jakieś granice :)

Obiecałam, że podzielę się pomysłami, propozycjami i załatwionymi sprawami, więc:

Fotografowie: 
Wiktoria Kubiś & Bartek Borowiec (photoblog.pl/usmiechemalowane500px.com/ernie363). Najlepsi na świecie :) Przyjaciele Młodej Pary, tegoroczni maturzyści z wielkim talentem, więc jeśli ktoś coś, to od razu polecam. Wiem, że poradzą sobie na weselu i poprawinach, ale ważna jest dla nas liturgia i sesja. O liturgię się nie obawiam, ponieważ Bartek i Wiki są wierzącymi ludźmi i potrafią zachować się podczas Mszy. Jakże to ważne!!!!
Cena: dzięki Bogu, zdjęcia będą, jako prezent ślubny :)

Zespół: 
ooo jakie to trudne! Jestem niespełnionym muzykiem i słyszę każdy błąd, wychwytuję wszystko, co jest okropnym przekleństwem. Więc polegałam (X słuchał moich argumentów i brał udział w szukaniu i decydowaniu, więc spokojnie ;) ) na naszym doświadczeniu, marzeniach o muzyce na żywo, poleceniu przez znajomych, i czy moi znajomi przypadkiem nie grają w weselnym zespole.
Okazało się, że 4 moich znajomych gra w świetnym 6-osobowym zespole Satisfaction Cover Bandhttp://satisfaction.wroclaw.pl/ Wszystko jest opisane na stronie, są zdjęcia i filmy, a ja dorzucę jeszcze słowo, że są to świetni i dobrzy ludzie, na dodatek profesjonaliści i bardzo dobrze grają. Niestety, nie skorzystamy, bo chłop mi się uparł, że nie chce znajomych, bo będziemy wstydzili się zwrócić im uwagę, jesli będzie coś nie tak. Prawda jest taka, że trochę racji ma, no i koniec końców, odpuściłam. Więc zaczęliśmy szukać dalej.
Cena: 5000-6000 zł
Przedstawiam skutki dalszych poszukiwań:
Pozytywni Cover Bandhttp://pozytywniband.pl/ - jak ta kobieta niezwykle śpiewa! Szkoda, że jest tam również śpiewający mężczyzna. Nam się osobiście nie podoba i stwierdziliśmy, że możemy nie wytrzymać całej nocy. Przepraszam, nie lubię mówić takich rzeczy... Ale zespół gra świetnie i profesjonalnie! Polecamy :)
Cena: 5200 zł
PaniPanowiehttp://panipanowie.pl/akustycznie/ - fajnie grają i śpiewają, nic więcej nie wiem :) Ale czekam na odpowiedź na maila.
Folk&Rollhttp://www.folkandroll.com.pl/ - świetni młodzi ludzie. Grają muzykę na żywo i typowo weselnie. Fajnie śpiewają! :) mam nadzieję, że dobrze prowadzą zabawy. Ale warto dać im szansę. Nie tylko cover'y, ale i też ludowe sprawy.
Cena: 4500 zł
Iiii (nasza nadzieja!!!): Live!Band: http://www.liveband.wroclaw.pl/ Byliśmy na poprawinach, na których grali i było świetnie! Czekam na odpowiedź od nich z niecierpliwością i stresem. Pragnę ich bardzo! :)

Co jest ważne, że wszystkie zespoły, które mi odpisały, dają możliwość przyjechania na wesele, na którym grają i posłuchania ich na żywo!!!! Trzeba się tylko kulturalnie zapytać i terminy i miejsca :)

Zaś problem z salą...
nasza wstępna lista z osobami towarzyszącymi obejmuje 145 osób! Zaś sala mieści podobno 135... Jest na to kilka pomysłów, żeby nie "pozbywać się" przyjaciół. Przemyślane zapraszanie, otwartość, układ stołów na sali, itd.
X uparł się, że będzie skreślał. Ale nie o to chodzi w weselu!!! Chcemy mieć jedno jedyne wesele i nie wyobrażam sobie, że miałoby zabraknąć naszych bliskich.
Może w następny piątek uda nam się odwiedzić salę i jej szefową i będziemy pertraktować. Może wszyscy się zmieścimy i będzie superowo w kosmos :)


Pisząc Wam o ostatnich działaniach i przygodach myślę sobie, że właśnie w tym leży mój problem, że nie mam jeszcze odpowiedzi od zespołu i mamy problem z salą. A jestem osobą, która lubi mieć szybko odpowiedzi na pytania i rozwiązania problemów.
Jak ja to wytrzymam, jeśli do ślubu jeszcze 465 dni ?????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz